Чому атріуми підвищують ефективність роботи

Атріум – слово етруське. Предки сучасних італійців позначали їм внутрішній дворик житла. Відмінною особливістю атріуму був доступ до нього природних джерел світла. Сьогодні атріуми стали обов’язковим компонентом фешенебельних готелів, музеїв і торгових комплексів, які претендують на статусність і не останню позицію в рейтингу наймодніших будівель XXI століття.

Дослідження, проведені фахівцями академії «Управління ефективності бізнесу», показали, що облагороджування внутрішнього простору внутрішніх двориків підвищує показники роботи всіх співробітників компанії. А спеціально створений атріум в торговому центрі або готелі дозволяє збільшити торговельні площі, прикрасити будинок і надати йому вигляд суперсучасної будови, ідеально пристосованої для комунікації та рекреації всіх його постояльців або відвідувачів. Крім того, освітлений природним світлом простір дозволяє істотно економити на електроенергії.

Атріуми гарні всім, особливо де-небудь в Італії або Каліфорнії. А ось в умовах помірного клімату їх бажано перекривати світлопрозорими конструкціями. Інакше взимку відвідувачів засипле снігом, навесні і восени – заллє дощем, а влітку вони просто «попливуть» від спеки. Головне, знайти скло або його замінники, розміри якого зможуть покрити солідну площу отвору атріуму. Природно, при цьому маса конструкції повинна бути максимально знижена, щоб мінімізувати можливість обвалення прозорого даху.

Якщо скрупульозно дотримати всі технічні умови, господар будівлі з атріумом буде приємно здивований збільшенням доходів від свого комерційного підприємства, економією електроенергії, а найголовніше – щасливими обличчями своїх співробітників і відвідувачів.